Minus på vågen

På söndag är det tre veckor sen jag (knatte) slutade äta godis, och vågen visar minus... tänk vad kul det är när man märker resultat.

Det blir ingen Alli, enligt Christina som skrev ett svar så får man tydligen ränskita... och de klarar vi oss utan!

Fortsätter utan godis och med tränining/ökad motion.

Äter mycket mera sallad och grönsaker nu, men försöker att variera grönsakerna så det inte bara blir bananer.

Det skumma är att jag inte ens är godissugen längre, tycker de gått för fort för att ja ska ha vant mig leva utan det.

Det har blivit TVÅ kg minus på vågen.
Bara 8 kg kvar, så har ja nått mitt mål som det var vi skulle nå på 16 veckor.

Line kom till mig idag på jobbet, hon ville ha numret till min faster som gör så där goda och fina tårtor... visst ska hon få det av mig, så hon kan mumsa tårta och njuta medans ja tuggar på min gurka.


tjing
bantar knatte

Kommentarer
Postat av: Christina

Grattis till viktnedgången!! Ni ser det går utan en massa skitpiller ;)

2009-09-05 @ 13:00:41
URL: http://www.theteddybears.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0