en vecka...

Vi har klarat en vecka utan godis och tjockis-mat.
Eller ja jag fuskade och tog två godisar hos min moster igår när hon fyllde år, så ja kände mig lite usel.

Men vi bantar ju inte, vi äter bara hälsosamt, och då tycker ja inte att ja ska gråta över två godisbitar.


Kan ju nämna att hunden till och med börjar förlora i vikt, har blivit extra många långa snabba promenader, och glad är hon inte men jag släpar med henne.

Vet inte heller ännu vad långbeins superbantning går ut på... min går ut på att ja helt enkelt är för trött för att orka laga mat så blir mest sallad.

Nu ska ja gå ut med doggarna en liten kortare men snabb runda och hoppas att att jag kommer in lite smalare.

tjing

Kommentarer
Postat av: Christina

Ni e juh kanonduktiga :)

2009-09-02 @ 13:53:33
URL: http://www.theteddybears.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0