Vi har olika taktiker Knatte å ja

Idag är jag hemma från jobbet, jag har jordens migrän.. å i och med de så kräkas jag en hel den också :(
Knatte går ut med stavar och jag får ligga här i min säng å må dåligt. Tur att hon kommer hit se, då ska jag få åka in till sjukhuset å få en spruta i rumpan så dehär eländet går över. Och så att jag kan jobba imorgon och vara samordnare.
Nu är jag less på att ha migrän, de har jag haft i över en vecka av å till. Kan de möjligen vara sockerabstinens också?
Idag har jag ätit en smoothie till frukost, lätt att få ner.. men jag har faktiskt också börjat gilla dedär med havregrynsgröt. (A)

Dags att leta fram kameran, men de får jag göra senare när jag inte har så förbaskat ont i skallen.
Tjing.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0