vågen och ja..

är inte goda vänner, är de någon som mixtrat med min våg?
Trots motion och inge fusk (förutom ett ballerinakex och en liiiten tårbit igår på Lånbeins födelsedag), vi har bara ätit nyttigt och verkligen rört oss (förutom en dag då vi somna) envisas vågen med att jag väger lika mycket!!

TUSAN jag som trodde ja blivit smal nu.
Hur lång tid ska de ta att bli smal?
Jag tycker redan Långbein ser mager ut..men vad hände med mig? Knatten gud glömde!

Imorgon ska vi köpa gymkort och gå på gymmet för första gången, simhallen har stängt imorgon med så jag får gå och simma lördag morgon när Långbein jobbar.

TACK för alla snälla komentarer.


MEN vad tror ni? ska vi prova nutrilett och ersätta en måltid om dagen med det?


Ibland är en tårta inte bara en tårta... Inte konstigt man blir rund och go när ens faster lagar dessa tårtor

Kommentarer
Postat av: Line

haha ni måste ge mig numret till personen som gör era tårtor!Den ser j*vla läcker ut =P

2009-08-31 @ 17:34:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0