Härliga födelsedag!

Trots att det regnar så tycker jag ändå att jag har varit rätt duktig idag (jag höll på att skriva fuktig, men de hade nog blivit väldans fel)
Promenad, å sen så har jag varit å handlat till mina gäster. Medan Knatte sitter på kontoret med saker upp till öronen att göra, så har jag legat i sängen den senaste halvtimmen med hennes två bäbisar, en på vardera arm å pussats å kramats. Det är verkligen skönt att kunna fira sin födelseda med några som verkligen tycker om en.
Till lunch åt både jag å knatte kyckling med sallad.. det är nog inte så tokigt att gå åt de smala hållet trots att de verkligen kändes tungt igår när vi åkte förbi donken..




p.s jag tror att vi måste värva Fia i dehär projektet också, hon måste verkligen lära sig hur en dam beter sig! d.s

Kommentarer
Postat av: Anonym

Grattis Råttan vi ses om en stund..Love S

2009-08-26 @ 16:20:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0